Мамят с промоции по морето,агенции лъжат с ниски оферти


Агенции лъжат с ниски оферти, после смъкват по 10 кожи

Промоции по морето вкарват в капан

Цената за едно легло излиза четворна

Хотелиери по морето дерат 10 кожи на клиентите. Прилъганите с приказни промоции на север гости се оказват в капан. Изгодните цени са били валидни за март и хората трябва да доплащат. Оферти за 35 лв. на легло в двойна стая се оказват с допълнителна "комунална такса". Детето се таксува по още 23 лв. на ден...

В пика на кризата нагли хотелиери по морето дерат по 10 кожи от клиентите си, вместо да ги ухажват, за да дойдат пак. Собственици на заведения също прилагат всякакви брутални номера, за да надуват сметките и да мамят все по-малкото туристи. Не остават по-назад и таксиджиите, които си определят тарифи на око и често вземат по 10 лв. на километър. Вместо да се съобразят с тежката икономическа обстановка, всички тези категории "професионалисти в бранша" продължават да действат на принципа "ден година храни". И, изглежда, целта им е, ако може, туристът просто да си остави парите на рецепцията и веднага да си ходи.
Пристигналите на северното море гости с невероятни промоции за почивки изведнъж се оказват в капан. При настаняването става ясно, че изгодните цени са били валидни за март или октомври и хората трябва да доплащат за летните месеци. Други пък разбират на място, че трябва да сменят 2-3 хотела за седемдневна промоция, за да се запълвала легловата база. За тази "екстра" летовниците са поставени пред свършен факт. Други, пристигнали с привлекателни оферти за 35 лв. на легло в двойна стая, научават на рецепцията, че трябва да плащат и комунална такса. Ако пък са и с малко дете, дължат по още 23 лв. на ден. Модерният през последните години ол инклузив на много места е в побългарен вариант. След като уж всичко е включено предварително в цената, чужденецът изведнъж научава, че е платил само за нощувки и храна. И че за чадър и шезлонг на басейна трябва да се бърка допълнително между 5 и 7 лв. на ден. В някои случаи от предплатения пакет се изключват и напитките, защото туристите злоупотребявали и се наливали денонощно. Родни тарикати стигат и дотам, че да печелят от минералната вода, като я подменят с чешмяна. Така прецакани туристи по схемата "български ол инклузив" си тръгват уверени, че никога повече няма да дойдат у нас.
При наемането на частни вили или стаи пък се прилага друг вид измама. Ниската цена се обявява за едно легло, но туристът е принуждаван да плаща всичките 3-4 в стаята. В пика на сезона пазарът е залят с хиляди обяви, които обещават морски изглед и лукс само срещу 10-15 лева! Това обаче е само в рекламата. Собствениците "случайно" пропускат да споменат дали обявената цена е за легло или за стая и когато летовниците пристигнат на място, разбират, че са излъгани. В Бургас и близките курорти обиграни хотелиери и ресторантьори също прилагат всякакви номера, за да дерат клиентите си. Най-често срещаният трик е с допълнително начислена такса за кабелна телевизия, която естествено никъде не е обявена. Едва когато си е събрал багажа и си тръгва, туристът бива неприятно изненадан на рецепцията с новината, че дължи още 30-на лева. Обяснението е, че кабеларката, която е гледал, струва по 3 лева на ден. Според Комисията за защита на потребителите подобни номера са недопустими. Другата измама и на юг е свързана с умишлено заблуждаващи реклами, които обещават евтина почивка. Символичните цени, обявени в стотици сайтове, обикновено се оказват "сгрешени" или неактуални.
Добромир Радушев Елена Димитрова


Няма коментари:

Авто Травел


Hotels,Holidays,Tickets...

.