Комисията за защита на потребителите проверява хотели по Черноморието за подвеждаща реклама.
Търси се несъответствие между обявени намаления и действително предлаганите услуги. Очакванията са в края на сезона измамите с подвеждаща реклама да зачестят, коментираха експерти.
Проверка на комисията във Варна откри драстични нарушения. Хора, подведени от реклама за ниски цени за нощувка, на място разбират, че неизвестно защо тарифата е скочила два пъти. На други пък сметката без предупреждение допълнително е набъбнала, защото са ползвали шезлонг, чадър и дори кабелна телевизия.
Председателят на комисията Дамян Лазаров очаква към края на сезона нарастване на измамите: "Очакваме да се появи повече предлагане на туристически услуги в некатегоризирани обекти, и то преди всичко заведения за хранене и развлечения. Тези, които в началото на сезона стояха затворени, сега се опитват да отворят и в рамките на месец-месец и половина да калкулират голяма печалба с малко административни разходи. Друга уловка е липсата на информация за категоризирането на туристическия обект, добави още Дамян Лазаров.
Законът за защита на потребителите предвижда глоба от 1000 до 15 хиляди лева за хотелиерите и ресторантьорите, които тиражират заблуждаваща реклама. А за които се докаже, че предлагат услуга с по-ниско качество, джобът им ще олекне между 1000 и 10 хиляди лева.
Търси се несъответствие между обявени намаления и действително предлаганите услуги. Очакванията са в края на сезона измамите с подвеждаща реклама да зачестят, коментираха експерти.
Проверка на комисията във Варна откри драстични нарушения. Хора, подведени от реклама за ниски цени за нощувка, на място разбират, че неизвестно защо тарифата е скочила два пъти. На други пък сметката без предупреждение допълнително е набъбнала, защото са ползвали шезлонг, чадър и дори кабелна телевизия.
Председателят на комисията Дамян Лазаров очаква към края на сезона нарастване на измамите: "Очакваме да се появи повече предлагане на туристически услуги в некатегоризирани обекти, и то преди всичко заведения за хранене и развлечения. Тези, които в началото на сезона стояха затворени, сега се опитват да отворят и в рамките на месец-месец и половина да калкулират голяма печалба с малко административни разходи. Друга уловка е липсата на информация за категоризирането на туристическия обект, добави още Дамян Лазаров.
Законът за защита на потребителите предвижда глоба от 1000 до 15 хиляди лева за хотелиерите и ресторантьорите, които тиражират заблуждаваща реклама. А за които се докаже, че предлагат услуга с по-ниско качество, джобът им ще олекне между 1000 и 10 хиляди лева.
.
Няма коментари:
Публикуване на коментар