Туроператори се съмняват в избора на канали за реклама на българския туризъм


В предаването "Неделя 150" представителят на голям туроператор Валентин Йосифов определи като безразсъден изборът къде да се рекламира българският туризъм с телевизионни клипове. Той се усъмни и в критериите за подбор на фирмата - изпълнител.

"Нашите туристи не идват от цял свят. Те идват от основните ни дестинации, а това са Румъния, Германия, скандинавските страни и Великобритания. Ние сме държава на семейния туризъм. И в семействата с деца, и в семействата изобщо има изследвания, където се казва, че 80 процента от решенията къде да се отиде на почивка, се вземат от жената в семейството. Аз познавам лично много малко жени в Западна Европа, които гледат "Евроспорт", "Евронюз", "Нешънъл джиографик" и, какво беше другото, "Дискавъри".", посочи Йосифов.

Заместник-министърът на икономиката и туризма Иво Маринов отговори, че изпълнението на телевизионната реклама по четирите световни канала е по вече наследени договори.

"Каналите, по които се излъчват тези клипове, са избрани на база проучване и те са записани в програмния афиш към самия проек. Парите, които се дават по тази програма, са само за излъчване, а не за самите клипове, но заедно със самите клипове обществената поръчка за тяхното изработване, плащането авансово 60 процента за тяхното изработване, това се е случило през 2008 година.", поясни Иво Маринов.

bnr.bg

Няма коментари:


Hotels,Holidays,Tickets...